Dzisiejszy szczęśliwy numerek to: 5

Terminy rekrutacji

UWAGA! NOWE TERMINY REKRUTACJI!
ŚLEDŹ INFORMACJE NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ WWW.ZSP-22.PL

Podstawa prawna: Zarządzenie nr 26/2017 Łódzkiego Kuratora Oświaty z dnia 7 kwietnia 2017r. W Łodzi rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych odbywa się w systemie naboru elektronicznego. NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE DLA GIMNAZJALISTÓW
Link do strony naboru dla Kandydatów do szkół ponadgimnazjalnych lodz.e-omikron.pl

Krok 1

22 maja – 21 czerwca 2017 r. do godz. 12:00
Wejdź na stronę lodz.e-omikron.pl i samodzielnie załóż swoje konto w Systemie.

Wpisz dane osobowe (pamiętaj o numerze telefonu do Ciebie i rodziców). Zapisz swój identyfikator (login) i hasło do konta! Będziesz go potrzebować aby wpisać swoje oceny, punkty z egzaminu i/lub dokonać innych zmian na koncie.

Następnie wybierz szkoły i klasy, do których chcesz się dostać oraz ułóż swoją listę preferencji. Pamiętaj, aby ustawić właściwą kolejność klas i sprawdzić przed zatwierdzeniem.

Wydrukuj wniosek z Systemu i daj rodzicom (lub prawnym opiekunom) do podpisu (wystarczy podpis jednego z nich).

Podpisany wniosek wraz z ewentualnymi załącznikami przynieś tylko do szkoły pierwszego wyboru najpóźniej do 21 czerwca 2017 r. do godz. 12:00. Jeśli masz jakieś wątpliwości możesz przyjść lub zadzwonić do nas – pomożemy Ci założyć konto i dopełnić reszty formalności.

Kiedy zrobić badania? Bez ważnych badań lekarskich nie możemy przyjąć cię do szkoły :( Zapraszamy do szkoły od 23 czerwca do 5 lipca po skierowanie na badania – można je wykonać wcześniej, a przynajmniej umówić sobie termin badań.

Jakie załączniki można dołączyć do wniosku?

W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych podczas przyjmowania do szkół brane są pod uwagę następujące kryteria:

  • wielodzietność rodziny kandydata,
  • niepełnosprawność kandydata,
  • niepełnosprawność jednego lub obojga rodziców kandydata,
  • niepełnosprawność rodzeństwa kandydata,
  • samotne wychowywanie kandydata,
  • objęcie kandydata pieczą zastępczą.

W Systemie są odpowiednie oświadczenia które należy wydrukować, wypełnić i dołączyć do wniosku.

Krok 2

22 czerwca – 27 czerwca 2017r. do godz. 12:00

Kandydaci przynoszą poświadczoną kopię świadectwa ukończenia gimnazjum i zaświadczenia z egzaminu gimnazjalnego TYLKO do szkoły 1. wyboru, aby szkolna komisja rekrutacyjna mogła dokonać weryfikacji. Bez takiej weryfikacji kandydat wypada z systemu rekrutacji czyli nie dostaje się do żadnej szkoły!

3 lipca do godz. 12:00

Wywieszenie listy zakwalifikowanych do szkoły.

Krok 3

3 lipca od godz. 12.00 – 10 lipca 2017r. do godz. 12.00


Wszyscy Kandydaci umieszczeni na liście zakwalifikowanych donoszą następujące dokumenty:

  • oryginał świadectwa ukończenia gimnazjum
  • oryginał zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnazjalnego
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kształcenia w wybranym zawodzie(skierowanie na bezpłatne badania należy pobrać w sekretariacie uczniowskim)
  • kartę zdrowia otrzymywaną w gimnazjum lub przychodni rejonowej
  • 2 zdjęcia legitymacyjne
  • opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej jeśli Kandydat taką opinie posiada.
  • 6 zł na dzienniczki zajęć praktycznych (tylko klasy Szkoły Branżowej I stopnia oraz technik pojazdów samochodowych)
  • Złożenie wyżej wymienionych dokumentów jest potwierdzeniem woli nauki w danej szkole. Jeśli nie złożysz tych dokumentów w terminie do 10 lipca 2017r. do godz. 12.00 zostajesz skreślony z listy przyjętych! Przyjdź wcześniej i nie zostawiaj tego na ostatnią chwilę!

    11 lipca do godz. 12.00
    Wywieszenie listy przyjętych do szkoły.

Jeśli masz jakieś pytania - zadzwoń pod numer tel. 42 681 13 83 w.12 lub w.20.



Jeśli nie dostaniesz się do naszej szkoły, a chcesz z nami być ;) zawsze możesz przyjść i zapytać się o wolne miejsca.

Zapraszamy!!!
© 2017 ZSP 22. All Rights Reserved.

Powered by: